З 31 мая па 1 чэрвеня 2019 года ў Гродненскім дзяржаўным універсітэце імя Янкі Купалы адбыўся воркшоп па праекце DAAD Dhoch3 для выкладчыкаў гродненскіх універсітэтаў. Таксама ў мерапрыемстве прымалі ўдзел настаўнікі школ №28 и №39. Dhoch3 – гэта модульны адукацыйны праект на анлайн-платформе moodle, прызначаны для навучання выкладчыкаў нямецкай мовы па ўсім свеце. У стварэнні модуля ўдзельнічаюць восем нямецкіх універсітэтаў. Модулі адрозніваюцца па змесце і дадаюць адзін аднаго, асаблівая ўвага надаецца методыцы і дыдактыцы, прафесійнай лексіцы, факультатыўным заняткам нямецкай мовы. Асаблівасцю праекта з’яўляецца канцэнтрацыя на акадэмічнай сферы і навуковых распрацоўках у галіне выкладання нямецкай как замежнай мовы ў іншамоўным асяроддзі.

Воркшоп праводзіўся пад кіраўніцтвам д-ра Сюзаны Гукельсбергер (Універсітэт Дуйсбург-Эсэн, модуль 2: Планаванне ўрока і выкладання нямецкай мовы як замежнай ва універсітэтах і школах) і Наталлі Балюк (Лейпцыгскі універсітэт, модуль 1: метады і прынцыпы дыдактыцы замежнай мовы). З анлайн-удзелам кіраўніка праекта Бенджаміна Шмелінга з галоўнага офіса DAAD у Боне рэферэнты спачатку прадставілі агульную канцэпцыю праекта. Быў праведзены майстар-клас па працы з платформай moodle, у рамках якой з улікам гродненскіх вучэбных планаў быў пратэставаны вучэбны фармат Blended-Learning. Зыходзячы са сваіх адукацыйных планаў удзельнікі праекта распрацоўвалі сцэнарыі выкарыстання розных фарматаў платформы і прадставілі іх калегам.

Рэферэнты і арганізатары выказваюць падзяку Гродненскаму дзяржаўнаму універсітэту імя Янкі Купалы і асабліва дэкану філалагічнага факультэта, загадчыцы кафедры рамана-германскай філалогіі за падтрымку ў арганізацыі воркшопа.

Артыкул Гродзенскага дзяржаўнага ўніверсітэта ім. Янкі Купалы аб воркшопе тут.